cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

шкідливі поради для рекламодавців

Співпраця із замовниками нашої студії - це завжди задоволення! Або майже завжди :) Адже наша з вами мета одна - створити якісний рекламний аудіопродукт у стислі терміни. Але, якщо цей процес видається надто простим - можете скористатися поданими нижче шкідливими порадами. Можете - але, будь ласка, не користайтеся :) І не ображайтеся за цю невелику іронію!

1. Зовсім необов'язково, щоб текст замовлення на виготовлення або готового сценарія були грамотними. На студії самі виправлять, це ж їхня робота! Ну а лапки, тире, коми – це взагалі вчорашній день, і без них можна обійтися!

2. Кажуть, деякі дивні люди у текстах замовлень вказують наголоси в географічних назвах, назвах вулиць, торгових марок, магазинів – там, де можуть виникнути сумніви. Та ще й таким незручним чином – магазин астОр, вулиця воронЕнка, місто схІдниця. Навіщо? Звукорежисер та диктори – досить ерудовані люди, щоб самі здогадатися!

3. Ніколи, чуєте, ніколи не пишіть коментарів до сценаріїв! Звукорежисер сам проникнеться вашою ідеєю і зрозуміє, яку частину тексту писати яким голосом та музичну підкладку якого стилю використати. 

4. Якщо ж коментарі та переробки у вас все ж виникнуть, бажано подавати їх додатково, коли ролик уже в роботі або й готовий. На студії люблять труднощі, а наші диктори сидять на студії постійно, щоб із задоволенням внести виправлення в текст!

5. Побажання до ролика бажано давати взаємовиключаючі: музика має бути ніжною та драйвовою, а голос – м’яким та напористим. Це не дасть звукорежисеру нудьгувати під час роботи. 

6. Ну студії беруть занадто багато грошей за свою роботу. Ну і що, що у них професійні диктори та якісне обладнання! Диктором цілком може виступити ваш кум (він же не вимовляє тільки дві літери, а не півабетки). А сам запис краще зробити у вас вдома на чудовий мікрофон фірми «Ной Мань» за десять гривень, придбаний на найближчому радіоринку, та послугуватися домашнім комп’ютером. Потім виготовлений шедевр принесіть на радіо і вимагайте від них лише трошки удосконалити його для ефіру. Це у них чудово вийде!

7. Новорічні та різдвяні ролики слід робити тільки на одну з трьох ексклюзивних музичних підкладок: хепіньюїр, лесткрісмас або джинглбелз. Коли звукорежисер несміливо спробує порекомендувати якусь іншу, обурюйтесь: без однієї з цих тем ролик не буде створювати новорічної атмосфери! А потім спробуйте упізнати свій ролик серед 10 майже таких же у рекламному блоці, у вас вийде!

8. Рекламний ролик обов’язково повинен містити не лише назву вашого магазину, але й вашу юридичну назву, наприклад: ПП «Черезпарканногузадерищенко» або ТзОВ «Автомотовелофототракторопідводозбут». Без цього слухачі подумають, що ви якась несолідна фірма!

9. Кожен ролик повинен містити усі три стаціонарні телефони вашої фірми, і бажано ще один-два мобільні. А раптом якийсь із них буде зайнятий, коли зателефонує потенційний клієнт! Слухачі спеціально чекатимуть вашого повідомлення з ручкою та аркушем паперу і старанно занотують усі п’ять ваших телефонів. 

10. В 30 секунд рекламного часу потрібно внести весь асортимент товарів та послуг вашої компанії. Не слухайте звукорежисера, який каже що тексту секунд на 70. Нагадайте, що у нього є така чарівна ручка «тайм компрешн». Нехай стисне! І неважливо, що весь ролик звучатиме у стилі «ліцензії держкомзв’язку». Хто зі слухачів дуже зацікавиться, то запише на магнітофон і переслухає потім уповільнено.

11. Є дуже простий спосіб довести Вашому директору, що рекламний відділ працює у поті чола. Вимагайте зробити якомога більше версій ролика! І не страшно, що версії ролика нічим якісно не відрізнятимуться, або ж остання версія буде набагато гіршою за першу! Зате ви продемонструєте директору кількість версій, втрете піт з чола, може, й премію випише! Переробки – це наше все!

12. Обов’язково прийдіть особисто на запис та монтаж ролика, та ще й захопивши кількох колег. Це створить невимушену творчу атмосферу для дикторів та звукорежисера. 

13. Коли у ролику щось не подобається, ніколи не кажіть що саме. Зробіть загадковий вираз обличчя і протягніть: «Нууу... щось трохи не те...» Це чудово розвиває екстрасенсорний дар звукорежисера. 

14. Головне завдання при створенні ролика – аж ніяк не створити ефективний засіб для просування товарів та послуг вашої фірми. Найважливіше – це реалізація вашого творчого потенціалу. Відчуйте себе Станіславським, і доки не доведете працівників студії до творчого «екстазу», не заспокоюйтесь!

15. Коли слухаєте готовий ролик у себе в офісі, хаотично перекрутіть ручки еквалайзера на вінампі, а потім передзвоніть і запитайте – «Чого ваш ролик у нас хрипить?» Також чудово діє «вінампівська» функція «автофейда» (тоді можна пожалітися, що ролик у кінці раптом стишується). Якщо це видається вам надто складним, просто послухайте ролик на сташенно хриплячій магнітолі в авто або малесеньких вбудованих колонках на ноуті. Це дозволить вам скласти про нього правдиве враження. 

16. І найголовніше – термінові та стратегічно важливі роботи скидайте у п’ятницю після 17:00. Це забезпечить працівникам студії чудовий тонус на вихідні.

(с) MiK