cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

навмисно не придумаєш

У цьому розділі - смішні, а часом печальні і повчальні історії з роботи нашої студії. 

1. Менеджер скидає одночасно дві роботи. Один ролик про салон суконь, чоловічий голос має бути "оксамитовим і спокусливим", другий - мисливський магазин (голос - чоловічий, трохи грубуватий). Скидаю роботи - відповідь "Ой, а ти дикторів переплутав - треба було брати на перший ролик другого диктора, а на другий - першого". Мабуть, не треба пояснювати, що диктор був один і той же в обох роликах. 

2. Дуже складний клієнт, ролик переробляємо вже раз двадцятий (міняємо музику, голоси, інтонації, паузи)... До "мозкового штурму" з боку клієнта підключена вже, мабуть, вся фірма плюс родичі. Кожен висуває ідеї, прямо протилежні до попередніх. Нарешті доходимо до консенсусу, ролик іде в ефір. Дзвінок. "Ой, а ми тільки тепер почули, що дали вам неправильні адресу і телефон". Ноу комментс. 

3. Ролик суші-бару. Сценарій (наданий клієнтом) починається зі звуків нападу акули, криків, музики в стилі фільмів жахів. Добросовісно виконуємо роботу. Відгук клієнта - "Це нам не підходить, бо ролик вийшов дуже кровожерним". Ну так, напад акули ж мав звучати дуже весело)

4. Це вже не прикол, а історія, яка повторюється десь раз на тиждень. " - Нам треба ролик на 15 сек. - Тут тексту на всі тридцять. - Але можна зробити на 15? - Можна, але буде звучати погано. - Наскільки погано? - Дуже погано, гірше нікуди. - В нас вже бюджет затверджений, робіть на 15. Скидаємо. - А чого ви не сказали зразу, що буде так погано звучати?"

5. Запитання від клієнта: "А ролик диктор буде начитувати, чи комп"ютер сам начитає?"

6.  У деяких клієнтів є улюблені фрази, після яких настає повне "зависання". Наприклад: "Ролик має бути БОМБЕЗНИМ!" Одразу згадується анекдот:
"– Сивка-Бурка – вещая каурка, встань передо мной, как лист перед травой!
– Иван, вы конкретнее выражайтесь! Куда встать? Как? А то, у нас, у лошадей, ассоциативный ряд послабее будет..."
Для когось "бомбезність" - це пафосна музична підкладка, для когось - напівістеричний крик диктора, а ще для когось - навпаки підкреслена стриманість і солідність. Конкретніше висловлюйтесь, плііііз!..

7. Пишемо дуже пафосний та патріотичний ролик для меблевого магазину. Головний меседж - "Справжні українські меблі", "Тільки вітчизняні матеріали та комплектуючі", "Купуй українське". Менеджер просить скинути ролик якнайшвидше, щоб директор встиг переслухати, бо "їде в Китай за товаром" )))

8. Пишемо привітальний ролик з Днем Незалежності від громадського діяча. Коментар його піар-служби: "Ролик хороший, тільки музика якась першотравнева, можна поставити щось патріотичне..." На фоні був... Марш запорізьких козаків ))

9. А це вже не з  роботи, а з власних спостережень. Часом виникає враження, що деякі рекламісти поставили на нашій країні хрест, може, навіть у прямому значенні слова. Їде катафалк, а на ньому стилізована в життєрадісних чорних тонах карта України, зверху втикнутий хрест з вінком і напис "Ритуальні послуги"... Ну я ніби розумію, що це мало б символізувати, що їхня  "Німфа"  солідна фірма працює по всій Україні, але часом краще просто написати прямим текстом...

З тої ж серії. Іде ролик "Чернігівського" однієї відомої пивної марки, диктор пафосно віщає про гордість за Україну та її велич, втілення мрій всіх українців, а на фоні "життєрадісно" грає саундтрек з "Реквієму за мрією"... Цікаво, це такий тонкий стьоб рекламістів, чи вони реально не прораховують асоціації?

10. Періодично пишемо ролики для кінопрокатної компанії, що представляє в Україні фільми різних країн. А музику для роликів доводиться нарізати з... трейлерів, знайдених на ютубі) Зрозуміло,  звук не в оптимальній якості, та й не завжди вдається акуратно вирізати потрібні музичні фрагменти, бо в трейлері вже накладені голоси акторів і закадровий текст. Колись я собі уявляв, що прокатна компанія отримує від кіностудії усі необхідні матеріали для поліграфії, ТБ і аудіореклами тощо, в тому числі, саундтреки для аудіороликів. Видать, помилявся)

 

11. Лист від дівчини-менеджера (М):

 

 

М: В (*назва фірми-замовника*) по ролику не можу додзвонитись, він мені оце
відписав, ти поняв, що він має на увазі?

 

> Фон до п...

 

Я: Він в міру своєї вихованості висловив своє негативне ставлення до
музичного оформлення даного ролика))

 

Все-таки тішить, що в нашому бізнесі (а рекламна сфера, за даними якогось дослідження, входить до лідерів з використання нецензурної лексики) ще залишилися незіпсовані люди. 

12. Клієнти в листах постійно "тішать": "жаття ролика" (стиснення), "співучий ролик" (співаний), і, барабанний дріб... СЦИНАРІЙ ролика! уСЦИк... тобто дуже сильно сміюся). 

 

13. Замовник вимагає від начитки неймовірної радості, надприродного позитиву і нездорового вибуху емоцій. Один з дублів дикторка озвучує на межі істерично-дебільного високочастотного крику (до слова, цей дубль замовник і обрав). Після запису підсумовує:
- З такими замовниками я скоро перейду на ультразвук. І буду "вєщать" для мишей. Літучих. *
*  знаю, що правильно "кажанів", але не той колорит :-)

UPD. Чергова переробка, клієнтові "мало емоцій". Дикторка живе за містом і працює віддалено на домашній студії. Каже:
- Якщо я буду ще більше верещати, то сусіди святого отця приведуть, бісів з мене виганяти :-) 

 

14. Юридична фірма рекламує послуги з реєстрації і захисту авторського права. На фон просить поставити музику Жана-Мішеля Жарра. Дуже сумніваюся, що вони придбали права на використання цього треку у своїй рекламі. От так у нас завжди - люди, покликані захищати закон, перші його ж і порушують. І, увага! Апофеоз!!! Присилає через тиждень чи другий музику особисто директор з коментарем, цитую: "Просимо взяти кусок де починається НЯВКАННЯ  ТИТ.. тит...."!!!!! На прохання просто подивитися на плеєр і сказати, з якої секунди, не реагує... Чи то лижі не їдуть... тобто чи я неадекватний, чи він... нявкання.. тит... тит... Прістрєлітє мєня пожалуйста)

 
15. Вірменське радіо запитують:

- Навіщо вже в готовий і надцять раз перероблений ролик раптом вирішуть, окрім числа і місяця проведення заходу, ще й вписати РІК, через що "лізе" його структура і хронометраж? Невже хтось зі слухачів подумає, що рекламується захід, що пройде більше ніж через рік?

Відповідаємо: ролик нарешті прослухав юрист, для якого буква закону вища за логіку, і подумав, що без вказання року це буде wprowadzenie w błąd (с) (введення в оману). 

- А чому юристу не дали вичитати текст перед тим, як віддавати його в виробництво?

- Певно, він не вміє читати, тому може слухати тільки вже готовий і жорстоко покраяний переробками ролик. 

16. Черговий раз пояснюю клієнту: якщо ролик потрібен упродовж години-двох, то можливості обирати голос не буде, оскільки диктори не сидять на студії постійно і не живуть в гуртожитку при студії, тому доведеться задовільнитися найбільш оперативним. Товариш коментує:
- От не бреши, я знаю, вони в тебе в шафі штабельовані, діставай пару, витягай кляпи, хай працюють "за єду" :-)


На жаль, далі буде ))