cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

елементи радiоспота

Складові радіоролика - голос диктора (слово), звукові ефекти, музика. 

Слово - основний будівельний матеріал аудіоспота. За його допомогою описується товар або послуга. Інша функція слова у радіорекламі - привернути увагу, створити і підтримувати інтерес, стимулюючи бажаний відгук. Теплоти людського голосу часто цілком достатньо, щоб ефективно донести до слухача суть рекламного послання.
Радіо більшою мірою, ніж інші засоби реклами, покладається на майстерність сценариста. Будь-який сценарист зробить свої тексти більш ефективними, якщо перевірить написане вголос, для того, щоб ще раз уточнити паузи, ритм, прибрати стилістичні невiдповiдностi.

Iснує три основних джерела звукових ефектів: мануальнi, записані природні звуки і електронні. 
Мануальнi ефекти створюють прямо на студії - звук дверей, що відкриваються, кроків... Записи підбирають з професійної фонотеки - гавкання собаки, грім, автогонка і т.iн. Електронні ефекти синтезують за допомогою комп'ютера або синтезатора. 

Музика виконує різноманітні функції, від фону до мелодії джингла. У радіорекламі часто декілька тактів спеціально написаної музики ідентифікують продукт - це музичний логотип, що займає 4-10 секунд. Рекламні пісеньки (джингли) допомагають запам'ятати слоган (рекламне гасло).