Facebook
LinkedIn
завдання реклами
У реклами є декілька взаємопов'язаних завдань, які потрібно чітко усвідомлювати при створенні ролика та плануванні рекламної кампанії.
• формування у споживача певного рівня знань про товар, послугу;
• формування у споживача певного образу фірми;
• формування потреби у певному товарі, послузі;
• формування доброзичливого ставлення до фірми;
• спонукання споживача звернутися до послуг певної фірми;
• спонукання до купiвлi саме певного товару у певної фірми;
• стимулювання збуту товару або надання послуг;
• прискорення товарообороту;
• прагнення зробити певного споживача постійним покупцем певного товару, постійним клієнтом фірми;
• формування у потенцiйних партнерiв образу надійностi;
• допомога споживачеві у виборі товарів і послуг.
Головним завданням реклами є «індивідуалізація продукту», виділення його з іншої маси конкуруючих виробів (послуг) шляхом підкреслення якої-небудь властивою тільки йому, відмінної риси (висока якість, надійність, помірна ціна, оригінальні споживчі властивості, зручна упаковка); здатностi більш повно задовольнити ту або іншу потребу.
Реклама повинна зробити повідомлення про товар або послугу не тільки зрозумілим для реципiєнта, але і приємним.
• формування у споживача певного рівня знань про товар, послугу;
• формування у споживача певного образу фірми;
• формування потреби у певному товарі, послузі;
• формування доброзичливого ставлення до фірми;
• спонукання споживача звернутися до послуг певної фірми;
• спонукання до купiвлi саме певного товару у певної фірми;
• стимулювання збуту товару або надання послуг;
• прискорення товарообороту;
• прагнення зробити певного споживача постійним покупцем певного товару, постійним клієнтом фірми;
• формування у потенцiйних партнерiв образу надійностi;
• допомога споживачеві у виборі товарів і послуг.
Головним завданням реклами є «індивідуалізація продукту», виділення його з іншої маси конкуруючих виробів (послуг) шляхом підкреслення якої-небудь властивою тільки йому, відмінної риси (висока якість, надійність, помірна ціна, оригінальні споживчі властивості, зручна упаковка); здатностi більш повно задовольнити ту або іншу потребу.
Реклама повинна зробити повідомлення про товар або послугу не тільки зрозумілим для реципiєнта, але і приємним.
Mik's Audio Production - miksound.com.ua
Powered by Quick.Cms