cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

завдання реклами

У реклами є декілька взаємопов'язаних завдань, які потрібно чітко усвідомлювати при створенні ролика та плануванні рекламної кампанії. 

• формування у споживача певного рівня знань про товар, послугу;
• формування у споживача певного образу фірми;
• формування потреби у певному товарі, послузі;
• формування доброзичливого ставлення до фірми;
• спонукання споживача звернутися до послуг певної фірми;
• спонукання до купiвлi саме певного товару у певної фірми;
• стимулювання збуту товару або надання послуг;
• прискорення товарообороту; 
• прагнення зробити певного споживача постійним покупцем певного товару, постійним клієнтом фірми;
• формування у потенцiйних партнерiв образу надійностi;
• допомога споживачеві у виборі товарів і послуг.

Головним завданням реклами є «індивідуалізація продукту», виділення його з іншої маси конкуруючих виробів (послуг) шляхом підкреслення якої-небудь властивою тільки йому, відмінної риси (висока якість, надійність, помірна ціна, оригінальні споживчі властивості, зручна упаковка); здатностi більш повно задовольнити ту або іншу потребу. 
Реклама повинна зробити повідомлення про товар або послугу не тільки зрозумілим для реципiєнта, але і приємним.