cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

шкала психологічної ефективності реклами

Будь-яку рекламу можна оцінити за п’ятибальною системою. Шкала є ранговою. Вона показує, що одне рекламне повідомлення виявляється більш ефективним, нiж інше. 

1. Споживач (глядач, слухач) прагне позбутися впливу реклами. Він вимикає телевізор, радіоприймач (перемикає канал, налаштовується на iншу частоту). При цьому він відчуває яскраві негативні емоції (роздратування, гнів, огида), запам'ятовує з негативним присмаком або не запам'ятовує те, що рекламується, у нього не з'являється бажання придбати товар або скористатися послугою. Найбiльш програшний варiант не лише для рекламодавця, але й для ЗМI, який таким чином втрачає свiй рейтинг.
2. Споживач залишається байдужим до реклами. Не відчуває ніяких емоцій, не запам'ятовує того, що рекламують, у нього не виникає бажання придбати товар або скористатися послугою.
3. Реклама привертає увагу споживача. Вона викликає інтерес, цікавість, але споживач запам'ятовує тільки сюжет реклами, а не те, що рекламується. Тут реклама існує нiби сама по собі, живе окремим життям від товару. У свідомості споживача товар не асоціюється з його рекламою.
4. Реклама привертає увагу споживача. Вона викликає живий інтерес, цікавість, споживач запам'ятовує і сюжет реклами і те, що рекламується, але у нього не з'являється бажання придбати товар, що рекламується, або скористатися послугою. У нього не виникає огиди до реклами, він із задоволенням послухає її вдруге. Тут рекламу можемо розглядати швидше як витвір мистецтва, якщо, звичайно, поняття мистецтва можна застосовувати до реклами.
5. Реклама викликає дуже сильний інтерес у споживача. Він вiдчуває сильні позитивні емоції. Запам'ятовує, то, що рекламується, і прагне обов’язково придбати товар.