друзі і партнери
cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа
Головний фактор ефективності радіоролика - це...
Креатив, ідея
Якісно прописаний сценарій
Тембри голосів дикторів, вокалістів
Чіткість начитки
Музично-шумове оформлення
Загальне враження слухача
Цінність самої інформації, що доносить ролик, для слухача

приколи

  • аудіохохми

    Кожен причетний до радіопродакшну знає: частенько під час створення роликів, радіопрограм диктори обмовляються, їм вперто не дається якась фраза або просто "пробиває на хаха". Хрестоматійні приклади - "Якодзуна таканахана" і "Член пепенца"... А чим ми гірші?..
  • навмисно не придумаєш

    У цьому розділі - смішні, а часом печальні і повчальні історії з роботи нашої студії. 
  • професійний гумор

    Анекдоти, а також байки з життя нашого і не тільки нашого радіопродакшна. Надсилайте ваші :)

  • шкідливі поради для рекламодавців

    Співпраця із замовниками нашої студії - це завжди задоволення! Або майже завжди :) Адже наша з вами мета одна - створити якісний рекламний аудіопродукт у стислі терміни. Але, якщо цей процес видається надто простим - можете скористатися поданими нижче шкідливими порадами. Можете - але, будь ласка, не користайтеся :) І не ображайтеся за цю невелику іронію!