cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа

Поради щодо вибору голосів

На нашому сайті представлені демонстраційні записи досить багатьох різнопланових дикторів. І повне право кожного замовника обирати саме той голос, який реалізує нашу спільну ідею. Однак просимо при виборі голосів враховувати кілька нюансів. 

1. Більшість дикторів не є «резидентними» для нашої студії, тобто виконують роботу на спеціальне запрошення. Тому, якщо ролик потрібен терміново – значно оптимальніше, щоб саме МИ одразу запропонували саме ті варіанти, які можуть бути виконані у короткий строк.
2. Вартість роботи різних дикторів може доволі сильно відрізнятися. І тут питання не у тому, що хтось з них більший професіонал, а хтось менший – з непрофесіоналами узагалі не працюємо :) На вартість роботи може впливати чимало факторів – «розкрученість» голосу, його популярність в ефірі, зайнятість і т.ін. Скажімо, вартість роботи брендвойсу (фірмового голосу центрального телеканалу чи популярних торгових марок), зазвичай, вища. Озвучення ролика за участю зірки шоу-бізнесу або телебачення теж можливе, але зовсім за інший гонорар. Тому для уникнення незручних ситуацій просимо уточнювати вартість роботи конкретного диктора ПЕРЕД складанням кошторису. 
3. Не кожен диктор в силу певних причин може виконати кожен ролик. Існують регіональні обмеження (наприклад, диктор має ексклюзив з телерадіокомпанією у певному регіоні, а от для інших може працювати), ексклюзивні бренд-угоди (наприклад, диктор має ексклюзив з певним виробником горішків, тому інші він рекламувати не може). Тому якщо ми кажемо, що саме цей ролик саме цей диктор озвучити не може – це не через те, що ми такі дивні, а цьому є цілком конкретні причини. 

Підсумуємо: 

- Якщо ви готові до певного зростання бюджету та збільшення строків виготовлення ролика (у розумних межах), тоді ми готові запросити саме ті голоси, які вам сподобалися (якщо вони фізично впродовж кількох днів зможуть прибути на студію);
- Якщо ролик потрібен якісно, швидко і у межах розумного бюджету, простіше надіслати нам сценарій або хоча б його орієнтовний опис. Ми у свою чергу, надішлемо 2-3 варіанти тих голосів, з якими це справді реально зробити і які будуть вписуватися у загальну ідею. Або ж ви покладетеся на наш вибір, а ми постараємося не підвести (для вас це ще простіше);
- Якщо ролик потрібен на «на вчора», доводеться змиритися з тим, що він буде записаний тим голосом/голосами, що зараз на місці або можуть приїхати дуже швидко (бо інакше просто не встигнемо). Як правило, результат не розчаровує – працювати в умовах «перед дедлайном або після нього» доводиться навіть частіше, ніж хотілося б, тому ми звикли :)

Обирайте, панове! На жаль, варіант «потрібен ролик саме з цим голосом впродовж години і чим дешевше» не завжди можливий в силу цілком об’єктивних причин )