друзі і партнери
cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа
Головний фактор ефективності радіоролика - це...
Креатив, ідея
Якісно прописаний сценарій
Тембри голосів дикторів, вокалістів
Чіткість начитки
Музично-шумове оформлення
Загальне враження слухача
Цінність самої інформації, що доносить ролик, для слухача

Наші розцінки

Наші розцінки - диференційовані, залежні від складності робіт, залучених виконавців (дикторів, акторів, співаків, музикантів, композиторів, аранжувальників), терміновості тощо. Дзвоніть, пишіть - домовимося! 
Діють знижки для радіостанцій, рекламних та продюсерських агенцій.

Чому ми відмовилися від формування прайсів "на всі випадки життя"? 
Більшість робіт досить сильно відрізняється за складністю, оплатою роботи залучених виконавців (диктори, актори, вокалісти тощо). Для прикладу, вартість аналогічного за складністю ролика з голосами студії і зі столичним брендвойсом буде відрізнятися в рази. Тому абстрактний прайс-лист був би досить далеким від життя, і в кожному конкретному випадку його доводилося би коригувати.
Можна було б скласти прайс "по верхній межі", але це було б навряд чи прийнятно для більшості клієнтів. 

Саме тому вартість конкретної роботи завжди формується за принципом:
сценарій (у разі, коли його створює наш сценарист) + вартість роботи дикторів/вокалістів + зведення + коефіцієнти (націнка за терміновість, знижка для постійного клієнта тощо). 

Для постійних клієнтів з великим і стабільним об"ємом замовлень (в першу чергу це стосується рекламних агенцій, відеопродакшнів та радіостанцій) можливе формування спеціального фіксованого прайсу та відтермінування по оплаті. 

Увага! Спеціальна пропозиція!
За низькими цінами ми виготовимо позамедійну аудіопродукцію (для використання не у засобах масової інформації):

- оголошення і постановочні ролики для презентацій, виставок, корпоративних вечірок тощо;

- Indoor (оголошення та ролики для трансляції в торговельно-розважальних центрах);

- IVR (записані фрази і фрагменти фраз) для інтерактивних інформаційних систем, автовідповідачів, інформаційних каналів “0-800” та “0-900”, провайдерів контенту для мобільних;

- україномовна або російськомовна “прошивка” для електронних систем (електронні довідкові системи тощо). Клієнтові завжди приємно, коли до нього звертаються рідною мовою, навіть якщо це робить автомат!..

Хочете, щоб звуковий образ вашої фірми асоціювався не з “бубнінням”, записаним у побутових умовах, а з приємними голосами акторів і популярних радіоведучих, записаних на професійній студії? Звертайтеся – на цей вид послуг діють спеціальні знижки!

А допомога у компонуванні і редагуванні тексту вашого повідомлення – безкоштовна!