друзі і партнери
cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа
Головний фактор ефективності радіоролика - це...
Креатив, ідея
Якісно прописаний сценарій
Тембри голосів дикторів, вокалістів
Чіткість начитки
Музично-шумове оформлення
Загальне враження слухача
Цінність самої інформації, що доносить ролик, для слухача

FAQ по співпраці через Інтернет

Ви представляєте рекламну агенцію, радіостанцію або компанію, що активно рекламується на радіо. Ви вже чули: деякі ваші конкуренти активно співпрацюють з продакшн-студіями в інших містах через Інтернет. Але самі поки що не наважуєтеся спробувати працювати таким чином. 
Цей розділ - спеціально для вас. Ми спробуємо відповісти на найпоширеніші питання та розвіяти деякі сумніви. 

Q: Ми співпрацюємо зі студією у нашому місті і нас загалом все влаштовує. Навіщо експерименти? 
A: Ми і не збираємося ні у кого нахабно відбивати клієнтів. Але послухайте рекламний блок на будь-якій радіостанції вашого міста. Вам не здається, що ролики схожі один на одного як брати-близнюки? Начебто йде просто один і той же ролик упродовж усього блоку. Диктори ті ж, стилі сценаристів та звукорежисерів одразу впізнається. Спробуйте «розбавити» новими голосами та ідеями – і ви будете вирізнятися. А бюджет в більший бік навряд чи збільшиться. 

Q: У нас свій диктор, який при потребі приїжджає і записується, це ж буде швидше...
A: Далеко не завжди. В робочий час в разі потреби ми зможемо записати начитку для Вас у проміжку від 15 хв. до 2 годин. Пересилка займе лише кілька хвилин. Це може бути швидше, ніж Ваш диктор дістанеться до вас «фізично», особливо якщо у вас в місті «корки». Це при умові, що він у найпотрібніший момент не буде зайнятий. А тримати диктора повний робочий день прив’язаним до студії далеко не завжди є можливість та потреба. 

Q: Ми – київська фірма. Нам потрібна якість столичної студії!
A: Якщо маєте великий бюджет – без питань. Однак значною мірою ви переплачуєте за пафосний бренд студії, кошти, вкладені студією у справді дуже дороге обладнання (потрібне для запису музики, але необов’язкове для роликів), розкручених дикторів, а також... столичну оренду студійних приміщень. Для іміджевої реклами це, можливо, і виправдано, а для акційного ролика, що буде «крутитися» кілька днів...
Розповімо по секрету: багато з реклами, яку ви чуєте в Києві, записана на регіональних студіях, у тому числі і у нас. Є певна особливість звучання рекламного ролика на FM-радіостанції: звучання продукту, створеного на апаратурі Hi-End і ролика, створеного на обладнанні середнього професійного класу значною мірою вирівнюється. Різниця у звучанні та ефективності невелика (якщо взагалі є), а різниця у вартості часом у рази. 

Q: А якщо раптом проблеми з Інтернетом? 
A: Ми зі свого боку підстраховуємося. Є "виділенка", 3g-модем, можемо увійти у мережу, скориставшись мобільним. Такого, щоб водночас НІЧОГО не працювало, ще, слава Богу, не було. Хіба що проблеми з електропостачанням, але від цього не застрахована і студія у вашому місті)
Якщо ж проблеми виникнуть у вас, то в когось точно знайдеться бездротовий модем на ноуті, чи wi-fi, чи GPRS, чи ще щось – технології пошируються все більше, з деяких телевізорів в інет вже можна заходити, скоро можна буде і з прасок та холодильників). Можна збігати в інтернет-клуб, для здоров’ячка пробіжка тільки корисна :)

Q: А якщо нам терміново треба буде приїхати на запис, а ви – у іншому місті?
A: Наша неоднорічна практика доводить: випадки, коли справді НЕОБХІДНА фізична присутність клієнта на студії під час запису, справді дуже рідкісні. Це більше сила звички. Для вирішення 99% питань цілком достатньо телефону та Інтернету. 
Фінансові питання закриваємо по банку, документи пересилаємо кур’єрською поштою. Та й наш досвід (тут ми трохи червоніємо від надмірної скромності) переважно дозволяє розуміти, що саме Вам потрібно, уже після короткої електронної переписки – рекомендуємо аську ;)