друзі і партнери
cоцмережі
Facebook

LinkedIn
LinkedIn
швидкий зв'язок
Viber Telegram Skype Messenger
мультимедіа
Як ви зазвичай слухаєте радіо?
Традиційні радіостанції через ефірний приймач
Традиційні радіостанції через інтернет
Суто інтернет-радіостанції
Слухаю радіо тільки в автомобілі
Не слухаю радіо взагалі

FAQ по співпраці через Інтернет

Ви представляєте рекламну агенцію, радіостанцію або компанію, що активно рекламується на радіо. Ви вже чули: деякі ваші конкуренти активно співпрацюють з продакшн-студіями в інших містах через Інтернет. Але самі поки що не наважуєтеся спробувати працювати таким чином. 
Цей розділ - спеціально для вас. Ми спробуємо відповісти на найпоширеніші питання та розвіяти деякі сумніви. 

Q: Ми співпрацюємо зі студією у нашому місті і нас загалом все влаштовує. Навіщо експерименти? 
A: Ми і не збираємося ні у кого нахабно відбивати клієнтів. Але послухайте рекламний блок на будь-якій радіостанції вашого міста. Вам не здається, що ролики схожі один на одного як брати-близнюки? Начебто йде просто один і той же ролик упродовж усього блоку. Диктори ті ж, стилі сценаристів та звукорежисерів одразу впізнається. Спробуйте «розбавити» новими голосами та ідеями – і ви будете вирізнятися. А бюджет в більший бік навряд чи збільшиться. 

Q: У нас свій диктор, який при потребі приїжджає і записується, це ж буде швидше...
A: Далеко не завжди. В робочий час в разі потреби ми зможемо записати начитку для Вас у проміжку від 15 хв. до 2 годин. Пересилка займе лише кілька хвилин. Це може бути швидше, ніж Ваш диктор дістанеться до вас «фізично», особливо якщо у вас в місті «корки». Це при умові, що він у найпотрібніший момент не буде зайнятий. А тримати диктора повний робочий день прив’язаним до студії далеко не завжди є можливість та потреба. 

Q: Ми – київська фірма. Нам потрібна якість столичної студії!
A: Якщо маєте великий бюджет – без питань. Однак значною мірою ви переплачуєте за пафосний бренд студії, кошти, вкладені студією у справді дуже дороге обладнання (потрібне для запису музики, але необов’язкове для роликів), розкручених дикторів, а також... столичну оренду студійних приміщень. Для іміджевої реклами це, можливо, і виправдано, а для акційного ролика, що буде «крутитися» кілька днів...
Розповімо по секрету: багато з реклами, яку ви чуєте в Києві, записана на регіональних студіях, у тому числі і у нас. Є певна особливість звучання рекламного ролика на FM-радіостанції: звучання продукту, створеного на апаратурі Hi-End і ролика, створеного на обладнанні середнього професійного класу значною мірою вирівнюється. Різниця у звучанні та ефективності невелика (якщо взагалі є), а різниця у вартості часом у рази. 

Q: А якщо раптом проблеми з Інтернетом? 
A: Ми зі свого боку підстраховуємося. Є "виділенка", 3g-модем, можемо увійти у мережу, скориставшись мобільним. Такого, щоб водночас НІЧОГО не працювало, ще, слава Богу, не було. Хіба що проблеми з електропостачанням, але від цього не застрахована і студія у вашому місті)
Якщо ж проблеми виникнуть у вас, то в когось точно знайдеться бездротовий модем на ноуті, чи wi-fi, чи GPRS, чи ще щось – технології пошируються все більше, з деяких телевізорів в інет вже можна заходити, скоро можна буде і з прасок та холодильників). Можна збігати в інтернет-клуб, для здоров’ячка пробіжка тільки корисна :)

Q: А якщо нам терміново треба буде приїхати на запис, а ви – у іншому місті?
A: Наша неоднорічна практика доводить: випадки, коли справді НЕОБХІДНА фізична присутність клієнта на студії під час запису, справді дуже рідкісні. Це більше сила звички. Для вирішення 99% питань цілком достатньо телефону та Інтернету. 
Фінансові питання закриваємо по банку, документи пересилаємо кур’єрською поштою. Та й наш досвід (тут ми трохи червоніємо від надмірної скромності) переважно дозволяє розуміти, що саме Вам потрібно, уже після короткої електронної переписки – рекомендуємо аську ;)